Shila Amzah Masih Belum Temui Pengganti

Erm…ni kira berita baiklah untuk para lelaki diluar sana tu. Shila Hamzah masih belum berpunya buat masa ini.Demikianlah kenyataan yang dikeluarkan oleh Shila Amzah menurut Berita Harian, walaupun baru-baru ini dia dikaitankan pelakon Juvana, Johan As’asri, baru-baru ini.
Peminat mula mempersoalkannya sedangkan kami memang tiada hubungan istimewa”
Menurut Shila, hatinya masih tertutup dan tidak mahu memikirkan tentang mencari kekasih baru, sebaliknya menyerahkan segala-segalanya kepada jodoh. Bila tiba masanya, Shila akan terus berkahwin dan tidak ingin menghabiskan masanya dengan bercinta lagi.
Saya serahkan jodoh kepada Allah dan siapa pun jodoh saya, bila tiba masa, saya akan tetap berkahwin. Ketika ini, saya memang tidak berminat mempunyai teman lelaki. Jika jodoh saya sudah sampai dan orang itu pula masuk meminang, saya terima. Bagaimanapun, biarlah kita kenal siapa diri dan keluarganya. Ia sudah memadai.
Buat masa ini, Shila akan memberi tumpuan yang lebih kepada kariernya, katanya yang berada selama seminggu di Kuala Lumpur untuk menjalani penggambaran muzik video single terbaru, Masih Aku Cinta.

Macam tulah, sementara masa muda nie, elok kita tumpukan kepada kerjaya.Kembangkan karier selagi boleh. Insyallah, masanya akan tiba juga. Mawar Putih percaya masih ramai lelaki yang budiman dan baik hati diluar sana tu kan?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment