Lisa Surihani Tak Rasa Diri Lawak

Diangkat sebagai Pelakon Komedi Wanita Terbaik (Filem) di Majlis Anugerah Lawak Warna 2013 adalah satu kejutan yang tidak disangka oleh Lisa Surihani.

Lisa Surihani
Jelas Lisa juga dia berasa sedikit terkejut kerana dicalonkan untuk anugerah ini dan baru mengetahuinya sehari sebelum anugerah berlangsung. Sangkanya lagi kehadiran di anugerah ini hanyalah sebagai penyampai anugerah sahaja.

Lisa Surihani
“Syukur Alhamdulillah diatas anugerah ini, saya sebenarnya tidak rasa pun diri ni sebagai seorang pelakon komedi, tapi dah rezeki. Lagipun tak salah kalau saya nk cuba pelbagai watak ”
“Kejayaan sebagai pelakon komedi wanita terbaik yang saya menang ni pun saya anggap sebagai tuah sahaja dan tidak pernah terlintas difikiran yang saya mengalahkan mana-mana calon yang tersenarai” Ujar Lisa yang kami temui di Istana Budaya
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment