Uqasha Senrose & Pekin Ibrahim Belum Putus Tunang

Hangat sungguh berita mengenai pertunangan Uqasha Senrose dan Pekin Ibrahim yang dikatakan telah putus. Ada dakwaan yang menyatakan sikap Uqasha yang bermain kayu tiga dan bermain cinta lokasi dengan pelakon lelaki lain menjadi punca keretakan hubungan mereka berdua. Namun menurut ibu Uqasha, anaknya masih lagi bergelar tunangan kepada Pekin.
uqasha senrose putus tunang
Rosmizal, ibu kepada Uqasha Senrose berkata kepada Mstar Online:-
Biasalah dalam tempoh pertunangan ini ada sahaja dugaannya, namun secara rasminya mereka belum putus. Uqasha ada beritahu saya tentang masalah dalam hubungannya dan sekarang saya tunggu mereka berdua untuk menjelaskan keadaan sebenar, apa yang berlaku.
Saya pun tidak boleh komen banyak sebab tidak tahu apa sebenarnya yang berlaku tapi apa-apa pun yang terjadi saya hanya doakan mereka dapat buat keputusan yang terbaik,
uqasha senrose
Memang betul kata ibu Uqasha. Bertunang dugaannya memang lain macam sikit. Darah tengah manis la katakan. Tak kira lelaki atau wanita, kena tabahkan hati dan tidak terpengaruh dengan unsur luar. Kalau ada orang mengorat, jangan layan. Ingat tunang tercinta. Hati kena kukuh. Jangan mudah jatuh. Semoga Uqasha dan Pekin dapat menyelesaikan masalah mereka secepat mungkin dan tidak membatalkan pertunangan.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment