Adam AF Nafi Rumah Tangganya Dengan Fiza Elite Goyah

Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri. Gaduh, marah-marah manja dan perselisihan faham adalah adat rumah tangga. Namun apabila didakwa rumah tangganya dengan Fiza Elite seolah-olah dilanda perang dunia ketiga, Adam AF tampil menerusi Kosmo hari ini untuk menafikan dakwaan tidak masuk akal itu.
adam af fiza elite gaduh
Kononnya pergaduhan yang membabitkan maki hamun itu timbul apabila Fiza Elite dilihat berbual dengan bekas kekasihnya di sebuah stesen minyak. Menurut Zubir Berita Harian, sebaik sahaja pulang ke rumah, Adam AF yang cemburu dengan apa yang terjadi telah dikatakan telah mempertikaikan kisah silam isterinya. Adam dan Fiza turut dikatakan bergaduh besar sehingga terkeluar perkataan yang tidak sepatutnya keluar daripada mulut seorang isteri kepada suaminya.
adam
Menerangkan perkara tersebut, Adam AF tidak menafikan dia dan isteri melakukan sedikit perbincangan selepas Fiza bertemu bekas kekasihnya. Kata Adam:-
Ya, memang ada pertemuan berlaku tetapi apa yang terjadi selepas itu bukan pergaduhan, sebaliknya perbincangan atau muzakarah antara suami dan isteri. Saya sekadar menasihatinya (Fiza). Itu semua fitnah! Seorang isteri tidak akan buat macam itu (maki) kepada suaminya.
Saya tidak reda dengan apa yang ditulis oleh wartawan itu. Dalam setiap rumah tangga, Allah akan berikan ujian. Kalau benar sekalipun pergaduhan terjadi, ia tidak perlu dihebah-hebahkan. Jangan kerana mahu menjual akhbar sanggup memporak-perandakan rumah tangga orang. Bayangkan akhbar tersebut dibeli beratus-ratus ribu orang dan kisah rumah tangga saya dibaca.
adam
Kemungkinan besar kontroversi ini terjadi apabila Fiza Elite berkongsi sekeping gambar menerusi Instagramnya dengan caption “Don’t judge me with my past” yang telah menimbulkan tanda tanya orang ramai. Diharap dengan penjelasan Adam ini, peminat pasangan ini boleh menarik nafas lega. Biasalah gaduh-gaduh manja. Jangan gaduh-gaduh besar sudahlah. Tak gitu? Hehe.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment