Sharnaaz Ahmad Nafi Dakwaan Jadi Punca Keretakan Hubungan Uqasha & Pekin

Kesian juga Abang Nara sebenarnya terhadap Sharnaaz Ahmad ini. Tak habis-habis ditimpa kontroversi. Asal ada benda tak elok je, mesti nama Sharnaaz yang terpacul keluar. Terbaru, Sharnaaz dikatakan menjadi punca keretakan hubungan pasangan Uqasha Senrose dan Pekin Ibrahim.
sharnaaz dan pekin
Kemesraan hubungan Sharnaaz dan Uqasha dikatakan sehingga ke tahap Uqasha datang ke rumahnya untuk menonton DVD. Namun Sharnaaz menafikan dakwaan tersebut dan menerangkan yang dia hanya berhubung dengan Uqasha ketika di set penggambaran. Kata Sharnaaz:-
Saya tidak tahu perkara ini. Saya hanya berhubung dengan Uqasha ketika di set pengambaran sahaja. Hendak kata mesej sampai ke rumah, rasanya tidak ada.
Saya rasa, buat masa sekarang, lebih baik saya jumpa Pekin dahulu untuk mengetahui perkara sebenar. Kalau saya beri komen yang melampau tanpa mengetahui perkara sebenar pun tidak elok rasanya.
Kes pukul pun tidak selesai lagi, sudah datang kontroversi baru. Banyak sangat kontroversi sampai saya pun sudah penat nak melayan semuanya.
sharnaaz
Susah juga menjadi lelaki kacak macam Sharnaaz nie kan? Ada sahaja cerita yang kurang enak didengar mengaitkan wanita dengan dirinya. Mungkin Sharnaaz kena mandi bunga untuk buang badi (gurau-gurau jer). Hehe. Apa pun diharap pertemuan Pekin dan Sharnaaz nanti berlangsung dalam suasana baik dan tidak timbul sebarang pergaduhan.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment