Lana Nordin Lahar Peminat Di Instagram Kerana Tegur Pakaian Seksi

Sukar juga menjadi selebriti ini agaknya ya. Terutamanya dalam era di media sosial dimana selebriti/artis boleh berinteraksi secara langsung dengan peminat. Sudah pasti ada yang memuja dan tidak kurang yang mengeji. Kalau penampilan kena dengan citarasa masyarakat pasti tidak ada masalah, tetapi jika seksi sedikit sudah pasti ada individu yang sudi meluangkan masa lapang untuk menegur.

Tetapi bergantung kepada selebriti, ada yang buat endah tak endah dengan teguran. Pasti juga ada yang tersentap bila ditegur. Maklumlah, walaupun rambut sama hitam atau blonde, hati lain-lain.
Begitulah yang boleh dikatakan tentang pelakon seksi Lana Nodin. Beberapa jam lepas pelakon ini telah memuat naik interaksi antara dirinya dengan peminat yang menegurnya kerana berpakaian seksi.
 photo lana.png

Sekiranya hendak melihat dengan lebih jelas interaksi tersebut, sila klik gambar dia atas. Lana telah menulis:-
           11 hours ago
Ni lagi sorang umat mulut tak de insurans, rasa diri lebih bagus dari org lain…meh aku cabar ko@alamache ko dtg casting mane2 aku nak tgk ko berlakon pulak mengata org tak ke mane aku berlakon kan…meh ramai2 pulak tgk ko berlakon…tengok hebat mane pulak bakat ko sampai mengata org lain sebab rasa diri sendiri lagi bagus.

Atau mungkin Lana sentap kerana dia dikatakan ‘berlakon tidak ke mana’ oleh peminat tersebut walaupun berpakaian seksi. Lana memberitahu yang dia terpilih dalam antara lima aktres yang bertanding bagi anugerah Pelakon Pembantu Wanita Terbaik Festival Filem Malaysia untuk tahun ini, bermakna baginya apa yang dikatakan peminat itu tidak berasas.
Tidak dinafikan Lana juga mempunyai bakat berlakon. Namun patutkah Lana menyelar peminat itu? Atau memang patut sekali dia menyelar, kerana sepatutnya hanya pelakon berjaya saja yang boleh menegur Lana, kalau tidak, jangan sekali-kali menegur dirinya? Apa pendapat anda?______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment