(GOSIP)Shah Iskandar Kini Bercinta Dengan Diana Nasir?

Shah Iskandar ini sememangnya sedang hangat di pasaran. Iyerlah. Orangnya kacak, tampan, senyuman memikat dan hebat pula berlakon. Sejak kebelakangan ini memang banyak cerita tentang wanita yang kononnya berjaya mencuri hati Shah Iskandar. Persoalannya siapakah yang sebenarnya bertuah berjaya menjadi kekasih Shah Iskandar?
shah iskandar dan diana nasirSebelum ini Abang Nara ada kongsikan satu artikel mengenai Shah Iskandar dengan seorang gadis bertudung. Namun membaca Kosmo Ahad baru-baru ini, wanita tersebut dikatakan peminat sahaja. Khabarnya Shah Iskandar kini sedang rapat dengan kakak Anzalna iaitu Diana Nasir (gambar di atas). Sekali pandang memang terserlah kegembiraan di wajah mereka berdua kan?
shah iskandar dan diana nasir
Kalau betul bercinta, apa salahnya kan? Kedua-duanya pun single lagi. Kalau berkawan pun tak apa. Masa bujang inilah nak mengenal hati budi ramai wanita sebelum memilih seorang untuk dijadikan teman hidup. Yang penting Shah Iskandar bahagia dengan kehidupannya. Cuma kalau nak kahwin nanti jangan sorokkan pulak. Kang tak pasal-pasal kontroversi melanda diri. Hehe.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment