Penyakit Misteri Atau Sebab Ada Baby? – David Teo

Kenyataan & penafian bagaimana lagi yang kita mahukan dari Aeril Zafrel mahupun Wawa Zainal tentang kes menyorok perkahwinan sehingga dikatakan sudah mampu melahirkan seorang bayi? Terbaru melalui kenyataan Aeril di Twitter, dia bakal mendedahan kebenaran diatas segala tomahan ini dalam tempoh 90jam saja lagi.

Tapi sebelum itu sempat kami mendapatkan pandangan David Teo tentang situasi ini. Memandangkan banyak kenyataan David Teo yang pada pandangan kami agak menarik apabila mendengarnya secara audio berbanding penulisan maka kami mengambil keputusan untuk muatnaik sahaja audio hasil temubual bersama beliau ketika menghadiri tayangan perdana filem Longkai baru baru ini. 

hitz.fm Birthday Invasion LIVE Concert’

Walaupun masih tidak muncul seperti mana yang dijanjikan, David Teo masih mengharapkan Wawa Zainal untuk pulang kepangkuan syarikat terbabit dan menyatakan dengan jelas untuk tidak mengambil sebarang tindakan keatas pelakon tersebut kerana menghormati apa jua keputusan yang dilakukan Wawa walaupun jelas dia membelangkangi majikanya itu jika hal yang digembar gemburkan ini adalah benar.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment