(9 GAMBAR)Pasangan Bahagia, Farid Kamil Dan Diana Danielle

Jarang sebenarnya kita dapat gambar bersama pasangan suami isteri Farid Kamil dan Diana Danielle. Namun sempena pertandingan yang dianjurkan oleh Cadbury, pasangan ini dilihat telah mempamerkan sisi romantis di dalam gambar yang diambil untuk tujuan promosi. Memang terserlah kebahagiaan yang sedang dikecapi mereka.
dd coklat
Abang Nara sebenarnya agak tidak sabar untuk melihat majlis akikah yang akan turut sama memperkenalkan anak sulung mereka. Majlis yang akan ditayangkan oleh Astro ini sehingga ke hari ini masih belum diketahui tarikhnya. Mungkin Farid dan Diana masih dalam proses merancang dan memilih waktu yang terbaik. Abang Nara pasti ramai peminat yang tidak sabar untuk melihat kecomelan anak mereka.
dd coklat
Kalau tak silap Abang Nara, Farid Kamil dan Diana Danielle telah memilih perisa Fruit and Nut untuk promosi coklat Cadbury kali ini. Kalau anda peminat mereka, bolehlah mengundi untuk memastikan kemenangan berpihak kepada pasangan ini. Undian boleh dilakukan di laman Facebook Cadbury Malaysia. Beberapa keping lagi gambar romantis Farid dan Diana dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

dd coklat
dd coklat
dd coklat
dd coklat
dd coklat
dd coklat
dd coklat

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment