Adi Putra Dikatakan Jumpa Individu Berpengaruh Untuk Gugurkan Kes?

Terkejut beruk Abang Nara membaca ruangan Zubir (ruangan favourite Abang Nara) di BiPop semalam. Seperti yang anda ketahui, kes Adi Putra dengan seorang isteri orang kini masih lagi di dalam siasatan polis. Menariknya apabila Zubir mendakwa bahawa kononnya Adi telah bertemu dengan seorang individu berpengaruh untuk menggugurkan kes tersebut daripada siasatan.
adi putra
Menurut Zubir, laporan forensik berhubung isi kandungan telefon bimbit dan isteri orang itu sudah pun diperoleh. Abang Nara secara jujur tak sabar juga untuk mengetahui hasil siasatan pihak polis. Iyerlah, nak tahu siapa benar siapa salah. Itu yang Abang Nara agak pelik apabila membaca dakwaan Zubir tentang Adi yang mahu kes ini digugurkan demi menyelamatkan kariernya.
adi putra
Namun entah benar entah tidak dakwaan Zubir ini. Kita nantikan sahaja. Lagipun kalau berada di pihak yang benar, buat apa nak minta gugurkan kes. Orang kata, berani kerana benar, takut kerana salah. Abang Nara yakin Adi Putra berada di pihak yang benar. Diharap pihak polis cepat-cepat mengeluarkan keputusan siasatan untuk semua pihak tahu kebenaran kes ini. Sama-samalah kita nantikan.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment