Zubir Bipop: Aeril Zafrel Dan Wawa Zainal Cuba Berpropaganda?

Kalau semalam Aeril Zafrel telah menunjukkan cakupan skrin WeChat antara Zubir Bipop dan isterinya Wawa Zainal, Zubir pula telah memaparkan sambungan mesej tersebut yang dikatakan tidak dipaparkan sepenuhnya sehingga dikatakan menimbulkan konotasi yang berbeza. Cakupan ini telah dimuat naik oleh Zubir di akaun Instagramnya.
 photo d810dc5246a311e388be22000a1d1fe4_71.jpg
buat peminat2 tegar & penyokong2 fanatik @aeril_zafrel & @waw4_zainal ini sambungan text @ bukti wechat yang cuba dijadikan alat propaganda mereka. Syabas! Renung kembali pribahasa ini: Kalau kail panjang sejengkal lautan dalam jangan diduga. Jangan kejutkan si naga yang sedang tidur nyenyak ???
Sebagai wartawan sudah pasti menjadi tugas Zubir untuk melaporkan mengenai dunia hiburan, jadi adatlah bila beliau mengajak artis keluar ‘melepak’, sebagai satu cara untuk ditemuramah bagi mendapatkan berita.
Adakah Zubir akan menulis gosip baru? Ataupun adakah beliau akan memberikan ulasan sebagai lanjutan kepada kontroversi Aeril dan Wawa menikah dua kali serta menyembunyikan perkahwinan kerana mendakwa patuh kontrak Metrowealth Group? Apa pun kita tunggu apakah yang akan ditulis oleh Zubir untuk ruangan pojoknya di Berita Harian Ahad nanti.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment